Op 15 april 2021 lanceerde PROOF hun zesde boek: Happy change. Het is het tweede boek van PROOF waaraan ik mocht meewerken. Dit keer met auteurs Bea Aarnoutse en Marianne Jaarsma. Net als zij ben ik ontzettend trots op het resultaat.

Heb je de introductie van het boek gemist? Gelukkig kun je de korte en volledige versie terugkijken: https://bit.ly/2QGpgPK
Lees ook het interview met Bea Aarnoutse en Marianne Jaarsma over het boek Happy change in C magazine: https://bit.ly/3fVuAaW, met een belangrijke boodschap voor communicatieprofessionals: hun rol is vaak (veel) groter dan ze zelf denken.

De leukste reactie komt van Wil Michels (zelf bestsellerauteur). Hij zegt op LinkedIn: ‘Het boek Happy Change van Bea Aarnoutse en Marianne Jaarsma: hier word ik heel gelukkig van! 🙂 Als je te maken hebt met #verandercommunicatie en #change koop dan dit boek. Valt het tegen dan geef ik je je geld terug. Waarom ik zo positief ben? Het is actueel, inspirerend en goed onderbouwd. Het levert je nieuwe inzichten op. Zeker door de gedeelde invalshoek van communicatie en human interest. Het is een heerlijk studieboek, ook in Toscane met een rosé prima leesgenot.’

Daarnaast is ook de recensie van Eric van Arendonk op MarketingFacts erg fijn. Als redacteur word ik enorm blij van complimenten als: “Een heerlijk boek moet ik zeggen, leest lekker vlot weg en het is heel dicht op de praktijk geschreven.” En dat hij het “een must read, voor zeker iedere HR-manager en eigenlijk voor elke manager, uit welk vakgebied dan ook” vindt, is natuurlijk een fantastische opsteker voor de auteurs.