Je boek als marketingmachine

Je boek als marketingmachine

Sponsors voor je boekDat een eigen boek jou als professional en expert op de kaart kan zetten, weten veel ondernemers al. Maar, hoe maak je van je boek een ultiem marketinginstrument? Door andere experts in te zetten en door sponsors aan te trekken! Online marketing-expert Marc de Groot schakelde acht co-auteurs in én vond sponsors voor zijn boek. Daarmee creëerde hij het perfecte promotieteam voor zijn boek en had hij ook nog eens financiële middelen om te investeren in een goed boek. In mijn gastblog voor BoekenBusiness Maak een marketingmachine van je boek lees je hoe Marc het aanpakte.

Zo maak je een marketingmachine van je boek:

  • Verzamel de besten om je heen
  • Schakel experts in
  • Haal het maximale uit sponsoring
  • Begin vroeg – nog voordat je boek af is
  • Zorg voor een aantrekkelijk aanbod
  • Gebruik je netwerk
  • Mik altijd op het hoogste

Getagd met , , ,